Asiakaspalvelija:
Kassa myyjillä oli työ vaatteet ja kengät, hiukset kiinni ja hillityt meikit. Myyjä oli asenteeltaan iloinen, hymyilevä ja ystävällinen. Myyjä oli myös läsnäoleva. Emme kysyneet mistään tuotteesta, että onko tuote esim gluteeniton.
Ympäristö:
Kaupassa oli siistiä ja kaikki olivat paikoillaan. Tuotteiden esille pano oli hyvä ja selkeä, on helppo etsiä missä on mitäkin kun kaikki ovat järjestyksessä ja on nuolia missä on mitäkin. Kaupassa ei mielestäni mainostettu mitään tai en ainankaan kiinnittänyt huomiota mihinkään mainokseen. Kaupan sisustus oli selkeä ja siisti. Minun mielestäni kaupassa ei ollut mitään somisteita.
Tuote:
Ostin sipsi- ja karkki pussin. Tuotteet olivat erittäin hyviä ja hyvän makuisia.
Yleisvaikutelma:
Minulle jäi hyvä vaikutelma, koska myyjä sanoi hei ja sanoi hyvää päivänjatkoa. Ei ollut oikein mitään mistä en olisi pitänyt palvelussa. Minulla ei ole mitään parannus ehdotuksia. Olisin toiminut samalla tavalla kun kyseinen myyjä oli minulle.
Hyviä huomioita kauppareissusta. Mitä myyjän olisi pitänyt tehdä, jotta asiakaspalvelutilanne olisi ylittänyt odotuksesi?
VastaaPoista