maanantai 1. toukokuuta 2017

Työssäoppimassa viikko 1

Olen Prinssi ja revyytytössä työssäopissa ja ensimmäinen viikko on mennyt erittäin hyvin. Pidän paikasta, koska kokoajan ei ole hirveä kiire ja on rauhallista. Paikka on hyvin kotoinen ja olen sopeutunut hyvin sekä opin käyttämään kassakonetta. Pääasiassa olen kassalla, haen astiat pöydistä ja tiskaan. Työpäiväni ovat ti-la kello 9:30-17:30. Ensimmäisinä parina päivinä kävimme läpi lappuja ja opettelin käyttämään kassakonetta. Kahvilassa on myös aina 2 koiraa Eila ja Rasmus, joiden kanssa olen myös leikkinyt ja hoitanut. Olen vienyt Rasmusta ulos kun ei ole ollut paljon asiakkaita, sekä olen myös toiminut "juoksu tyttönä" asioilla.


1 kommentti:

  1. Siellä saakin opetella hyvin rauhassa. Ohjaajasi on tosi hyvä ja perusteellinen opetuksessaan :)

    VastaaPoista